- Strona główna
- O nas
- Dostępność
- Placówki
- Praca w CAPOW
- Przetargi
- Kontrole
- Do pobrania
OGŁOSZENIE NR 1/2019
DYREKTOR CENTRUM ADMINISTRACYJNEGO
PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Nazwa i adres jednostki: Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Trzemiętowie, Trzemiętowo 17 lok. nr 2, 86-014 Sicienko
Stanowisko pracy: referent w Dziale Finansowym
1. Wymagania niezbędne od kandydata:
2. Wymagania dodatkowe od kandydata:
3. Zadania wykonywane na stanowisku:
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) Miejscem pracy jest siedziba Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Trzemiętowie, Trzemiętowo 17 lok. nr 2, 86-014 Sicienko.
2) Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym.
3) Praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy.
4) Stanowisko nie jest specjalnie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Trzemiętowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
*w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
Wymagane dokumenty aplikacyjne muszą być podpisane przez kandydata a CV opatrzone klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
7. Miejsce i termin złożenia oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych, Trzemiętowo 17 lok. nr 2, 86-014 Sicienko w zamkniętej kopercie lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu) z adnotacją na kopercie „Nabór na stanowisko referenta w dziale finansowym”, w terminie 26.08.2019 r. do godz. 14:00.
Aplikacje, które wpłyną do CAPOW w Trzemiętowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Rekrutacja polegać będzie na formalnej ocenie nadesłanych dokumentów aplikacyjnych przez powołaną Komisję Rekrutacyjną oraz następnie rozmowie kwalifikacyjnej połączonej z testem kompetencji z kandydatami, którzy pomyślnie przejdą formalną selekcję ofert.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej http://www.bip.capowbyd.pl/ oraz na tablicy CAPOW w Trzemiętowie.
8. Pozostałe informacje:
Ogłoszenie podano do wiadomości publicznej w dniu 14.08.2019 r.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w CAPOW w Trzemiętowie
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 - o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO" administrator danych informuje, że:
1) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Centrum Administracyjne Palcówek opiekuńczo-Wychowawczych w Trzemiętowie Trzemiętowo 17 lok. nr 2, 86-014 Sicienko NIP 967-00-56-817
2) inspektorem ochrony danych osobowych w CAPOW w Trzemiętowie jest Pani Barbara Kalińska barkal@onet.eu
3) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w procesie rekrutacji, którego celem jest wybór osoby na oferowane stanowisko pracy,
a podstawą prawną ich przetwarzania bez Pana/i odrębnej zgody jest art. 6 ust 1 pkt c) RODO, co oznacza, że przetwarzanie Pani/Pana danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, ciążącego na Administratorze danych w stosunku do danych do których żądania na podstawie prawa uprawniony jest Administrator danych w procesie rekrutacji na stanowisko pracy.
4) odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty realizujące zadania publiczne na podstawie odrębnej umowy powierzenia danych.
5) Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat od dnia złożenia dokumentów do procesu rekrutacji. Jeżeli nie zostanie podpisana z Panem/Panią umowa to po upływie w/w terminu dane osobowe podane w dokumentach do procesu rekrutacji zostaną zarchiwizowane i usunięte.
7) jeżeli przetwarzanie danych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody - posiada Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8) posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu wobec przetwarzanych danych oraz jeżeli jest to technicznie możliwe do przeniesienia danych. Prawo do usunięcia, swoich danych przysługuje Panu/Pani w sytuacji, gdy wcześniej wyrażona zgoda na przetwarzanie danych zostanie przez Pana/Panią cofnięta, a przepisy ustawy szczególnej zezwalają na ich trwałe usunięcie.
9) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw: "RODO".
10) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie w jakim stanowi o tym prawo, a w pozostałym zakresie (innych danych) nie wynikającym wprost z przepisów prawa, podanie danych w sposób dobrowolny, konkretny, świadomy, w formie wyraźnego działania potwierdzającego (np. podanie ich na formularzu, wniosku lub innym dokumencie papierowym lub elektronicznym) przyzwalającego na przetwarzanie tych danych przez Administratora danych jest również definiowane jako wyrażona przez Pana/Panią „zgoda”. W przypadku gdy przekazane dokumenty zawierające Pana/Pani dane osobowe mają być wykorzystane przez Administratora danych na potrzeby przyszłych rekrutacji niezbędna jest pisemna zgoda wskazująca ten cel. Brak podania danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa w procesie rekrutacji powoduje wstrzymanie procesu rekrutacyjnego wobec Pana/Pani osoby.
11) Pani/Pana dane co do zasady nie będą przetwarzane w celu podejmowania zautomatyzowanej decyzji i nie będą przetwarzane w celu profilowania.
Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych
Projekt i wykonanie: CERB